Tuesday, November 11, 2008

another tag.

Tajuk Hangat:PERIHAL 7jawapan
anda mestilah JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN-SANTUN DAN BERPEGANG PADA PRINSIP... HEHEHEHE

Soalan 1 : 7 Ciri-ciri lelaki idaman anda.
1. i'm looking for a guy who is better than me in many ways, easy to say, one who can give me guidance, and i've definitely found one.
2. height is a must.
3. i would say that i prefer one who doesn't smoke, tp takpe lah.dimaafkan.hehe.
4. softspoken. i cannot tolerate guys ckp kasar2.tp takde lah sampai lembut kalah pompuan kan.
5. the one who listens to me. because i whine and complaint a lot.
6. sedap mata memandang.hehe.
7. funny! and considerate.and responsible. cheh byk plak kan.

Soalan 2 : lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.*aiyok!*
1. leonardo diCaprio (haha.i know i know)
2. chad michael murray (nad, kite same di sini)
3. robert buckley
4. brad pitt
5. tak ingat dah.
6. tak ingat jgk.
7. muhammad ariff. *hihi.gelak2 gatal*

Soalan 3 : 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.
1. rama-rama di dalam perut.
2. sy seorang yg pemalu.tp takde la malu sgt kot.kalo malu sgt, takdenye sy kua ngn die plak kan.
3. berbunga2.sebab dia nak kluar ngn saye!!!
4. gigil2.
5. takut.. ape akan jadi sekiranya die adalah perogol bersiri sebenarnye?
6. control skit.dah kate jumpe ngn org yg kite minat kan.
7. excited la kot.

Soalan 4 : 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

1. meh dtg jalan2 sini dulu.
2. mekah someday insya Allah.
3. US.
4. europe.
5. europe.
6. europe.
7. europe.

Soalan 5 : 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda...
1. my trust.that is worth everything!
2. my love.
3. my kasih sayang. tak sama ngn love ok. love tu cinta.
4. seluruh jiwa dan raga.
5. nanti lah tanya arif dia nak ape lagi.
6. tak tanya arif lagi.
7. nanti arif bagi tau.


Soalan 6 : 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.
1. fall for you.
2. aku dan dirimu.
3. your guardian angel.
4. sempurna.
5. finally.
6. blind.
7. kiss me. *hihi*


soalan 7 : 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!!

ni malas nih.sape nk buat, buat lah.

0 comments:

 
design by suckmylolly.com