Sunday, November 2, 2008

tumit kaki

my heels start to crack again. urgggghhh. balik india je musti crack. sbb tanah kat sini kering plus very2 dusty kot. and lately i prefer to wear sandals most of the times. kena start pakai pumps balik la ni.baru je nak tayang2 kaki skit.hihihi.

suggestion anyone? i tried yg scholl punye crack heel cream before, it works, tp lambat. nak pakai losyen je tak cukup power, sbb kaki dah mcm kaki keling tak penah pakai kasut seumur hidup *exaggerate, exaggerate*

lapar la. nk makan maggi ke nak makan biskut je?? maggi ke biskut? maggi lagi sedap, tp ni dah pukul 10, lagi 2 jam nak tdo, nanti gemuk, biskut tak berapa sedap, tp ok la kasik kenyang skit, pastu tido terus,takde la menggemukkan sgt kan.makan biskut je lah. pastu wat air milo 3in1.mcm sedap jgk.


till then, mwax!

0 comments:

 
design by suckmylolly.com