Saturday, December 6, 2008

tag by E and hafiz.

been tagged by E (and hafiz also, u tagged me with the same thing). and, mcla, aku ajin buat dah la tag hk mum wi tu. sila refer post2 yang lalu. hehe..

so here it goes.



1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
i see i see. duit kottttt.bila ada duit baru boleh beli benda2 lain yang penting gak.henpon ke, laptop ke.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
just now, cotton material for baju kurung.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
hurm.nantilah pk.

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
as long as it could be. forever, insya Allah.

5. Adakah anda dilamun cinta?
every minute of my life.

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
hurm.it's been a while. tak ingat lah. i rarely went out for dinner, kalau lunch slalu la.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
textbook of hematology by tejinder singh.

8. Apakah nama penuh kamu?
elida hanan binti awang.

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
depends. both are fine.

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
entah.

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
fifie, neela, yeen, and all classmates.

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
yes, with the help of a machine.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
malaysia truly asia.

14. Pelukan atau ciuman?
depends.

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Ilhami..
- she was my collegemate back during A-level
- and again we are doing our mbbs here together
- she's from terengganu
- she always sits behind me in the lecture hall.
- she's going to UK this coming holiday. nak ikottttttt..

16. 8 perkara yang amat saya gilai
- my Arif.
- everything about Arif.
- shoes. basically clothing lines la senang cakap.
- anything to do with weight loss.
- food. good food.
- beauty.
- tv series.
- i love make-ups. but i'm too lazy to.

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- according to arif, "at least" and "stillll"..
- omg.
- tau takkk..
- serious?
- malasnyee...
- laparnyeee..
that's all i can think.

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
- mudaliar and menon's : clinical obstetrics
- shaw's textbook of gynaecology
- essentials of medical pharmacology by tripathi
- textbook of haematology by tejinder singh
- pathology secret.
- pharmacology secret
- my note book.
- my note book.

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
- aisey. malas la pulak nak pk.

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
- jangan ponteng byk2 lg.
- my clinical skill is much better i think.
- focusing more on my study.
- berjimat cermat.
- jgn makan byk kalau taknak gemuk.
- nak kurus bukan senang.
- pharmacology adalah sgt susah.
tu je lah.

20. Mari men'tag' 8 orang lain.
- fifie.
- mcla. (balas dendam)
- are-were.
- kak sufee.
- ereen.
- intan.
-nad.
tu je lah.




1 comments:

S.u.F.e.E said...

wahh..saya telah di TAG oleh bakal Dr. yang sgt cantek..heheh..musti buat.. =)

 
design by suckmylolly.com