Friday, July 10, 2009

pre-exam.

1. apa perasan sekarang
menyampah dgn exam.

2. saya nak makan
masakan melayu yang sedap dan percuma.

3. saya x suka
exam lah.

4. impian saya
nak kawen.muahahahahaaaa.

5. haiwan yg saya tidak suka
nombor satu: ular, nombor dua: gajah, nombor tiga: buaya.

6. saya harapkan
kitorang dapat cuti raya nanti.

7. jika boleh diputarkan masa
saya nak belajar kat malaysia jer, patutnye tak pyh keluar pun matrics dulu.

8. saya pada 10 thn akan datang
saya dah kawen dah ade anak yg chomel dah.

9. hp saya adalah
K7710.

10. saya pernah bercinta sebanyak
banyak sungguh.

11. saya suka pada
arif saya.

12. kawan2 saya
semua pergi kelas, saya je duk rumah konon nak baca buku pastu duk update blog kan. bagus sungguh.

13. pernah dikhianati
ade la beberapa kali.

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
takpe tuhan sendiri balas nanti.

15. senaraikan 8 orang untuk di tag
buatlah sape nak buat.

0 comments:

 
design by suckmylolly.com