Friday, October 30, 2009

bila dah perasan.

orang ni.. susah kalau dah perasan..
tengok muka sendiri pun... nampak cantik...handsome je...

pastu bila ada 2-3 org layan dia... mula lah ingat semua org kat dunia ni suka dia..

pastu bila the truth revealed..yang orang ni sebenarnye menyampah geli geleman tengok dia yang perasan tu... mula lah melenting... kutuk orang balik...

orang lain ni.. tak kisah pun dikutuk... sebab orang lain... tak perasan macam dia...

pastu... bila dah perasan ni.... susah la... dalam dunia ni... dia je yang pandai.. hurm... dpt distinction ke hari tu? dah suka2 hati panggil orang lain bodoh kan?

susah la... bila dah perasan...

takleh terima kenyataan yang ada orang geli dengan dia... GELI ok.... yang tahap macam nak muntah bila tgk gambar dia tu terus tekan 'X' menyesal aku tgk gambar kau sure jadi nightmare...

tu la... susah...


bak kata abah... orang ni.. baik kena tindih ngan kayu balak daripada tindih ngan perasan! tak paham sudey.

2 comments:

Fefey said...

what about ths guy la wey? or this girl? HAHAHA

elida hanan. said...

fie, it's a guy. u should see him , then i bet u'll be haunted lifetime. haha. ensem celah mana aku pun tak tau la prasan tubik dinner tgh malam pun pakai shades. naik nye auto rickshaw je. at least ada bike ko ok la jgk. ergh. it'll be too long if i tell u the details.

 
design by suckmylolly.com