Monday, May 17, 2010

the one with my daddy innit.

hi all.

so yesterday was the teacher's day. and seperti years before, every year, there will be anugerah tokoh guru kebangsaan being honored to siapa2 yang layak la kan. and as for this year, ABAH was being honored as one.

abah retired from his last post as the headmaster of SKKK3 about 4 years back, during which he was the yang dipertua of majlis guru besar malaysia yada yada yada.. hehe malas lah nak taip sure bosan nye korang baca.

well to cut long story short, all i can say is before retiring, abah banyak la perjuangkan hak2 guru2 ni and banyak la perubahan he did to the malaysian education system.. macam tu lah lebih kurang.. so after all these years, sumbangan abah to dunia pendidikan malaysia has been recognized, and i am proudly saying, u deserve it abah!

some pics i took from my kakak's fb. selalu tengok muka saya je kan, tengok muka bapakkk skittt. hehe


i think this is right after dia disarungkan pingat eh? and that is our timbalan perdana menteri kan? and i think he is our minister of education jgk kan? haha fail betul la bapak dapat tokoh guru anak entah kelaut.


yeahh that's my daddy!! cayang cikittt chewahhhh


being interviewed by the reporters. tengok tuh kat situ pun nak bagi ceramah ke? rilek2 sudehh la bah hehe



my backbone. umi and abah. agak2 saya ikut muka sape? *eh eh lari topik*


ha tu lah. i think it is worth to blog about kan, sape tak rasa bangga. takpe la korang tak rasa bangga, saya anak abah saya, mesti la saya bangga. hehe

anyway, u can read more about him in the newspapers today, semua paper abah cakap ade, paper tamil pun ade, sebab muka dia macam sesuai je masuk paper tamil kan hahahaha ehhh tu abah sendiri cakap ok bukan saya yang kata.

orang cakap dekat berita pun byk jugak keluar kan, tapi saya tak tengok la kan. nanti la bosan2 boleh la bukak tv3 online layan buletin utama tengok muka bapak sendiri. hehe

that's about my daddy!! my daddy daddycooollll... hari tu nak balik sebenarnye tapi mrs mummy tak bagi ishhhhhh

ABAH, IDA IS SOOOOO PROUD OF YOUUUU!

mwah mwah mwahhh

1 comments:

hamiDahRecKs said...

congrats to ur dad!

 
design by suckmylolly.com